Evenimentul zilei

Vi02212020

ActualizatMie, 15 Mai 2013 12pm

Back Sunteți aici:Redactia Economie Brandul de țară;”Vinul Moldovei o legendă vie” este menit să ofere consumatorului o garanție a calității produsului pe care îl cumpără

Brandul de țară;”Vinul Moldovei o legendă vie” este menit să ofere consumatorului o garanție a calității produsului pe care îl cumpără

22 Octombrie 2018 - 

Brandul de țară Wine of Moldova sau ”Vinul Moldovei – o legendă vie” este menit să ofere consumatorului o garanție a calității produsului pe care îl cumpără, a declarat directorul adjunct al Proiectului de Competitivitate al USAID, Diana Lazăr, la emisiunea RadioVinoteca de la Radio Chișinău.

Ea a precizat că un alt scop al acestui brand este să asigure o strategie comună de marketing pe piețe internaționale.
”Pentru a asigura o activitate a de marketing strategică și coerentă a fost nevoie să asigurăm un cadru strategic de marketing, adică o mini strategie de marketing, care să spună clar ce avantaje competitive există, care este mesajul comun cu care noi mergem pe piețele de export, astfel încât să vorbim toți cu o voce unică”, a menționat, în cadrul emisiunii, directorul adjunct al Proiectului de Competitivitate USAID.
Diana Lazăr a mai precizat că brandul Wine of Moldova este reprezentat printr-o barză stilizată care are forma unui strop de vin. Ea și-a exprimat speranța că acest logotip va apărea în curând și pe sticlele de vin de calitate din Republica Moldova.

Lasă un comentariu