Evenimentul zilei

Ma10162018

ActualizatMie, 15 Mai 2013 12pm

Back Sunteți aici:Sănătate Îngrijire Aviz pentru doamne: Învinge stresul din perioada sărbătorilor! Cum să nu-ți pierzi mințile de Crăciun

Aviz pentru doamne: Învinge stresul din perioada sărbătorilor! Cum să nu-ți pierzi mințile de Crăciun

21 Decembrie 2017 - 

Înainte de Crăciun o luăm puțin sau chiar mai mult razna. Începem să căutăm cadouri în disperare, renunțăm să mai mâncăm toate prostiile pe care le mâncăm de obicei doar că să putem mânca tot ce ne dorim de Sărbători, ne gândim și ne răzgândim în privința Revelionului. Și în toată această nebunie, uităm de noi!

1. Fii atentă la ce mănânci!

Mănâncă puțin mai light. Și nu doar ca să slăbești! Urmează o perioadă cu multă mâncare. De aceea, e bine să ne detoxifiem puțin corpul fiindcă, fără doar și poate, vom mânca multă carne, multe aperitive grase (aviz celor care nu pot să trăiască fără salată boeuf!) și să nu uităm nici de dulciuri – cozonac, prăjituri, tort. Că să te mai detoxifiezi, nu trebuie decât să elimini din alimentație carnea, orice e procesat, cafeaua și sucurile îmbuteliate (dacă bei așa ceva) și dulciurile făcute în casă sau cumpărate. În schimb, mănâncă mai natural și mai ușor – fructe și legume proaspete, supe clare și supe cremă, legume gătite la abur sau în cuptor.

Fă-ți sucuri de sfeclă roșie. Dacă bei vin și cocktailuri, e important să-ți ajuți, încă de pe acum, ficatul să facă față la cantitatea mai mare de alcool pe care o vei consuma. Sfecla roșie este un super detoxifiant pentru ficat! La fel și ceaiul de păpădie.

Mănâncă mai multe legume. Ca să reușești să mănânci mai multe legume, fă-ți zilnic salate, dar și mici gustări cu legume. E mai ușor și dacă ai tot timpul la îndemână felii de castraveți, ardei gras roșu, țelină și morcovi în loc de chipsuri și alte prostii dulci.

Renunță la pâine și alimente cu amidon. Acestea îți îngreunează digestia și nici nu te lasă să te odihnești cum trebuie. Elimini și cartofii – conțin amidon și nu fac bine la digestie. Și îngrașă!

Bea sucuri naturale verzi – fiind lichide, îmbunătățesc digestia, sunt și hrănitoare, și, foarte important, îți dau energia de care ai nevoie ca să alergi după cadouri! Nu-ți face sucuri doar din fructe fiindcă te pot îngrașă!

Nu mai mânca deloc dulciuri! Dulciurile au în compoziție atât de mult zahăr, care ne încarcă corpul cu toxine și ne fac să arătăm umflate la față, ne accentuează celulita și ne îngrașă.

Bea multă apă – apă ajută la hidratarea organismului, îți menține pielea frumoasă și ajută și la eliminarea mai eficientă a toxinelor.

2. Ai mai multă grijă de tine!

Agitația prin care treci înainte de Crăciun nu-ți aduce nimic bun nici când vine vorba despre piele. Ba dimpotrivă! Iar dacă ai probleme cu tenul, e bine să nu le lași pe ultima sută de metri, fiindcă e posibil să nu le mai poți rezolva.

Exfoliază-ți pielea. Dacă îți faci un scrub de două-trei ori pe săptămâna, acasă poți să scapi de culoarea pământie a feței, de unele pete, de coșuri; pielea se va curăța, devenind mai luminoasă.

Fă-ți o mască pentru iluminare o dată pe săptămâna. Poți să folosești lapte – acidul lactic exfoliază pielea natural și o „deschide” la culoare. Dacă ai pielea uscată, cel mai bun este avocado!

Folosește un ser cu colagen în fiecare seară. Conține tot felul de substanțe care te ajută să-ți regenerezi pielea: colagen, antioxidanți, vitamine și minerale.

Pune-ți castraveți pe ochi dacă ai cearcăne ori pungi! Pare un truc facil, însă castraveții hidratează zona ochilor foarte bine, conțin vitamina C și acid cafeic, care calmează iritația și reduc umflarea.

Mergi la un masaj o dată de două ori înainte de Sărbători! Masajul ajută la drenajul limfatic, asta îmbunătățește circulația sângelui și face pielea să arate mai bine.

3. Relaxează-te înainte de Crăciun, nu doar în ziua de Crăciun!

Nu-ți supraîncărca programul înainte de Crăciun! Ți se pare că mai e puțin până la sfârșitul anului și n-ai apucat să te vezi cu multă lume? Drept urmare, programezi întâlniri și ieșiri, deși, mai degrabă, ai preferă să te odihnești… Renunță să te chinui să „bifezi” totul! Mai e timp și după Sărbători!

Mergi la o oră de yoga. Ori la alergat. Ori la aerobic. Încearcă să faci puțină mișcare, deși poate nu prea îți vine. Sportul te va ajuta să te relaxezi și să uiți de toate lucrurile pe care trebuie să le rezolvi „acum”.

Fă-ți timp pentru răsfăț. Nu ieși în oraș, dar de cum ajungi acasă te apuci de gătit? Rezumă-te la o salată sau la ceva simplu ca să-ți mai rămână timp să faci o baie fierbinte și parfumată. Folosește ulei esențial de levănțică, fiindcă e foarte relaxant.

Ascultă muzică. Tare! Când ai dat drumul la muzică ultima oară și ai început să dansezi prin casă? Dacă nu-ți mai amintești când, fă-o cât de curând. Muzica e cel mai bun antidot pentru stres!

Nu te mai stresa cu lucruri superficiale – un proiect neterminat la birou, un cadou pe care nu l-ai găsit, câteva kilograme pe care n-ai reușit să le dai jos. Încearcă să rezolvi ce mai ai de rezolvat, dar fără să pui presiune prea mare pe ține. Nu ajungi nicăieri dacă te stresezi mai mult decât trebuie!

Sursa: exquis.ro

 

Lasă un comentariu