Evenimentul zilei

Sam11172018

ActualizatMie, 15 Mai 2013 12pm

Back Sunteți aici:Special Monden Timp liber - TV Facebook modifică structura News Feed-ului

Facebook modifică structura News Feed-ului

12 Ianuarie 2018 - 
Facebook modifică structura News Feed-ului PC: AdWeek

Facebook a anunţat joi o modificare majoră a fluxurilor sale de actualităţi (News Feed). Astfel, conţinuturile distribuite de familiile şi de prietenii internauţilor vor avea prioritate, în detrimentul companiilor şi altor pagini.

Aceasta este cea mai importantă modificare a strategiei de prezentare a conţinuturilor ce a fost operată în ultimii ani de reţeaua de socializare, care doreşte să pună accentul pe bunăstarea şi binele internauţilor.

Modul în care Facebook va structura publicarea de conţinuturi în următoarele săptămâni, promovând cu prioritate fotografiile, videoclipurile şi mesajele publicate de cei apropiaţi, va permite favorizarea interacţiunilor şi a relaţiilor personale dintre utilizatori, a explicat John Hegeman, coordonatorul departamentului News Feed din cadrul companiei americane, relatează Agerpres.

„Este o mare schimbare. Oamenii vor petrece mai puţin timp pe Facebook, dar acest lucru ne convine, pentru că acest detaliu va face ca timpul petrecut de ei aici să devină mai preţios şi, în definitiv, acest aspect va fi benefic pentru activitatea noastră”, a declarat el.

Facebook estimează, de exemplu, că o fotografie de familie are o valoare mai mare pentru un utilizator decât un clip al unei vedete sau reclama unui brand de îmbrăcăminte.

Facebook, la fel ca Twitter, a fost criticată recent că a permis dezvoltarea pe site-ul său a informaţiilor false, după modelul conţinuturilor publicate de internauţii ruşi în timpul campaniei prezidenţiale americane în 2016.

„Una dintre marile noastre priorităţi din 2018 este de a ne asigura că timpul petrecut pe Facebook va fi un timp bine cheltuit”, a adăugat Mark Zuckerberg în mesajul pe care l-a publicat joi. 

 

Lasă un comentariu